Klacht

Je bent ontevreden over je bezoek bij mij als masseur. Wat kun je doen?

Stap 1. Bespreek je ontevredenheid met mij
Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat ik heb gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met mij. Zo lang ik niet weet dat je ontevreden bent, kan ik niets doen aan je ontevredenheid. Als wij er samen niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van je klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen tussen ons te bemiddelen. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris je informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om je klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Wil je contact met de klachtenfunctionaris, dan kun je bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:

Naam klachtenfunctionaris: Corine Ottevanger
Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachten
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl
Telefoonnummer: 06-21331090

Kosten
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden.